kasy centrum promocji i sprzedaży
centrum promocji i sprzedaży

rezerwacje biletów


Biuro Obsługi Widzów:
(pl. Szczepański 1) czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00 oraz w sobotę w godzinach 9.00-13.00; tel. +48 12 422 40 40; e-mail:
rezerwacja@stary.pl

> NEWSLETTER - jeśli chcesz otrzymywać aktualne informacje o wydarzeniach Starego Teatru: najbliższych premierach, festiwalach, spotkaniach, wpisz swój adres mailowy w okienku na głównej stronie
www.stary.p
l;

>
FACEBOOK - aktualne informacje o wydarzeniach Starego Teatru: najbliższych premierach, festiwalach, spotkaniach.

 


REZERWACJA i SPRZEDAŻ BILETÓW INDYWIDUALNYCH:
 
1. REZERWACJA: Rezerwacji można dokonać telefonicznie (+48 12 422 40 40), za pomocą formularza ze strony internetowej teatru (Wstępna rezerwacja biletów) lub osobiście w Biurze Obsługi Widzów (pl. Szczepański 1) od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00 oraz w sobotę do 9.00 - 13.00.
 
2. POTWIERDZENIE: Rezerwacja internetowa jest ważna pod warunkiem otrzymania wiadomości zwrotnej zawierającej numer rezerwacji.
 
3. PŁATNOŚĆ: Zarezerwowane bilety należy wykupić w dowolnej kasie teatru (ul. Jagiellońska 1, ul. Starowiślna 21 - kasy czynne od wtorku do soboty w godzinach 10:00-13:00 i 17:00-19:00 oraz 2 godziny przed spektaklem; w poniedziałki kasy nieczynne - w kasach przyjmujemy jedynie płatność GOTÓWKĄ) lub dokonać przelewu na konto teatru (Pekao S.A. Oddział w Krakowie nr 21 1240 2294 1111 0010 4247 2842 – w tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska oraz numeru rezerwacji). Ważne: przelew zgodnie z wytycznymi BOW, po wskazanym terminie prosimy nie dokonywać płatności przelewem. Po dokonaniu płatności przelewem prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na e-mail: rezerwacja@stary.pl.
 
4. Rezerwacje nie wykupione w ustalonym terminie zostają anulowane.


REZERWACJA i SPRZEDAŻ BILETÓW GRUPOWYCH:
 
1. REZERWACJA: Rezerwacji można dokonać telefonicznie (+48 12 422 40 40), za pomocą formularza ze strony internetowej teatru (Wstępna rezerwacja biletów) lub osobiście w Biurze Obsługi Widzów (pl. Szczepański 1) od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00 oraz w sobotę do 9.00 - 13.00.
 
2. NUMER REZERWACJI: Rezerwacja internetowa jest ważna pod warunkiem otrzymania wiadomości zwrotnej zawierającej numer rezerwacji.

3. POTWIERDZENIE REZERWACJI GRUPOWEJ: Po dokonaniu pełnej rezerwacji należy wypełnić i przesłać bezpośrednio ze strony internetowej teatru
formularz potwierdzenia rezerwacji biletów grupowych.
 
3. PŁATNOŚĆ: Zarezerwowane bilety należy wykupić w dowolnej kasie teatru (ul. Jagiellońska 1, ul. Starowiślna 21 - kasy czynne od wtorku do soboty w godzinach 10:00-13:00 i 17:00-19:00 oraz 2 godziny przed spektaklem; w poniedziałki kasy nieczynne - w kasach przyjmujemy jedynie płatność GOTÓWKĄ) lub dokonać przelewu na konto teatru (Pekao S.A. Oddział w Krakowie nr 21 1240 2294 1111 0010 4247 2842 – w tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska oraz numeru rezerwacji). Ważne: przelew zgodnie z wytycznymi BOW, po wskazanym terminie prosimy nie dokonywać płatności przelewem. Po dokonaniu płatności przelewem prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na e-mail: rezerwacja@stary.pl.
 
5. Rezerwacje nie wykupione w ustalonym terminie zostają anulowane.

Po rozpoczęciu spektaklu bilet traci ważność i spóźnieni Widzowie nie będą wpuszczani na salę.
Uprzejmie informujemy, że nie ma możliwości zwrotu zakupionych biletów.


PLANY SAL TEATRALNYCH:

DS Duża Scena#Helena - ul. Jagiellońska 1

NS Nowa Scena
- ul. Jagiellońska 1

H Duża Scena#Sala Helena
- ul. Jagiellońska 1 - miejsca nienumerowane

SB Strefa BE - ul. Jagiellońska 1
- miejsca nienumerowane

SK Scena Kameralna#Kolonia – ul. Starowiślna 21


 


Kup bilet online

newsletter

copyright 2010-2014
Projekt i wykonanie serwisu aem